Mis Listas de Música
      Entrar
      That's Nasty (Feat. Lil Jon & Fat Joe)

      That's Nasty (Feat. Lil Jon & Fat Joe)

      Pitbull

      Album: M.I.A.M.I

      Escuchar lo mejor de la musica de Pitbull

      Pitbull - That's Nasty (Feat. Lil Jon & Fat Joe) Música y Letra

      [Lil Jon]
      What What What What YEEEAAA!
      Pitbull in this! This Lil Jon Chekin in Where my T golds at!
      
      [Chorus]
      Twentyfo's on my truck that's nasty
      They spin when you stop that's nasty
      You see that ass mommy got that's nasty!
      The way she shake it make it drop that's nasty
      Twentyfo's on my truck that's nasty
      They spin when you stop that's nasty
      You see that ass mommy got that's nasty!
      The way she shake it make it drop that's nasty
      
      [Lil Jon]
      WHAT WHAT AAAA LETS GO!
      
      [Pitbull]
      Pitbulls chillin the bottom wit no deals
      If them boys talk alot then its no reals
      Shimmya yall shimmy yay shimmy yayo
      Catch me wit picolo riding on them thangs
      Word of mouf theres a drought on the streets
      So who ever sitting on them k's is looking at some cheezle
      But dont let them boys find out where the safehouse is at
      And if its where you lay your head, what kinda safehouse is that!
      You dont deserve to hold weight you deserve to get robbed
      Your the first to turn state
      Those who got snitched on relate to
      No matter what you do heffer damn gon' hate ya
      Thats just mother nature
      Aint she a mother
      I know theese bitches named bullets and they loved to date ya
      Or better said they love to rape ya
      From the bottom to A-town the game is ours now!
      
      [Chorus]
      Twentyfo's on my truck that's nasty
      They spin when you stop that's nasty
      Twentyfo's on my truck that's nasty
      They spin when you stop that's nasty
      Twentyfo's on my truck that's nasty
      They spin when you stop that's nasty
      Twentyfo's on my truck that's nasty
      They spin when you stop that's nasty
      
      [Lil Jon]
      WHAT WHAT AAAA LETS GO!
      
      [Pitbull]
      I from the land where you name it everythings crooked
      Watch what you do cuz, everythings looking
      Man theese streets got ears and eyes
      And they wanna know its all who what when and whyz
      So when you see me on them 24's spinning
      You know the cut me a serious check
      But for now I'm still grindin fiending for a legging
      Thats some serious shit ya
      I'm involved in some serious shit ya
      I'm like TI,I'm serious bitch
      I'm giving miami a facelift
      Yall just face it
      Dont believe its wrong just taste it
      
      [Chorus]
      Twentyfo's on my truck that's nasty
      They spin when you stop that's nasty
      Twentyfo's on my truck that's nasty
      They spin when you stop that's nasty
      Twentyfo's on my truck that's nasty
      They spin when you stop that's nasty
      Twentyfo's on my truck that's nasty
      They spin when you stop that's nasty
      
      [Lil Jon]
      WHAT WHAT AAAA LETS GO!
      
      [Scappy]
      When I came in mami you know you nasty
      Them bitch ass niggaz wanna blast me
      Still punkn' gettin crunked off that crunk juice
      Hatin cuz your girl on me and she hate you
      We gotta do nigga what cutlass dropped down on d'z
      If you pump it relocate your soul from the streets
      Remember me lil g A-town to the O (OOOO)
      If you aint got no money I'm a get some from your hoe
      What you hate dawg? my dawg got rhymes on singing
      Get your hatin dawg, my twentyfo's keep spinning
      G'z up and whateva F down!
      Not a gat bring some money oh really? go act a clown
      Lay it up pimp get shot to the head
      But yall want my cutlass now I just want yo bread
      Sport a lil platinum B-C and B-B
      I'm thug nigga and you know this to the B!
      
      Dont hate the, the playa
      Dont hate the, the game
      Dont hate the, the playa
      Dont hate the, the game
      
      [Lil Jon]
      WHAT WHAT AAAA LETS GO!
      
      [chorus]
      Twentyfo's on my truck that's nasty
      They spin when you stop that's nasty
      Twentyfo's on my truck that's nasty
      They spin when you stop that's nasty
      Twentyfo's on my truck that's nasty
      They spin when you stop that's nasty
      Twentyfo's on my truck that's nasty
      They spin when you stop that's nasty

      Pitbull - That's Nasty (Feat. Lil Jon & Fat Joe) Música y Letra

      ARTISTAS RELACIONADOS


      TOP ARTISTAS

      Letra de la Canción

      Cerrar
      songartist

        Ingresa con tu cuenta de:

        Cerrar
        Continuar